Op het moment dat je een campagne maakt waarvan je niet weet wat het doel is, kun je ’m beter achterwege laten... Duidelijke taal, maar wel wat dom voor een bureau zou je denken. En inderdaad, dat kost ons omzet.

Rake-boodschapAls je echter weet waar je voor staat en waar je naartoe op weg bent, dan willen wij je graag ondersteunen met een creatieve vertaling van je boodschap. Merxe stelt namelijk alles in het werk om resultaat te behalen vóór haar klanten, groei van het merk of de organisatie. En niet óver de rug van haar klanten.

Creativiteit kan een middel zijn om vorm te geven aan jouw merk en bijvoorbeeld een imagocampagne. Bij veel reclamebureau’s is ‘creatie’ echter een vrije vertaling voor hogere wiskunde en goochelaarij. Je stopt er een briefing in en enkele weken later krijg je een voorstel uit een hoge hoed. Een arrogante houding moet maskeren dat er niets aan het idee valt uit te leggen. En je moet het nog afnemen ook. Alsof creatief zijn is voorbehouden aan een selecte groep mensen.

Zo niet bij Merxe. Merxe steekt veel energie in het bedenken van een sterk communicatie-idee. Het liefst met onze opdrachtgevers (co-creatie). Want een idee dat je samen bedenkt stimuleert het best!

merxe en kunstenaars

Of je een schilderij mooi of lelijk vindt, hangt af van je persoonlijke voorkeur.

Dat is precies waarom Merxe vindt dat je maar kunst moet kopen als je ‘alleen’ een mooie vorm wilt. In onze communicatie kan een vorm nooit een doel op zich zijn. Maar het ontwerp dient het doel te versterken. En wat iemands persoonlijke mening is maakt dan niet uit, als het maar aansluit bij de doelgroep. Want daar gaat het tenslotte om.

meer weten?

Neem contact op met:
GIES Voorburg
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
(033) 463 43 58